Dromen van palmbomen en zonneschijn

Traveladdict

Brrrr, wat is het donker en koud buiten. Sommigen vinden de komst van de herfst en winter heerlijk. Eindelijk tijd om die truien en boots uit de kast trekken. Maar voor mij hoeft dat sweater weather niet. Zodra ik een trui teveel aan heb gehad begin ik al te dagdromen van die zon op mijn huid, briesje door de palmbomen en zand tussen mijn tenen. Take me there!

DCIM103GOPROGOPR3449.

Dromen van Fiji

Cenotes en witte stranden

Mijn dagdromen brengen mij vaak terug naar mijn reizen, zoals mijn epische vakantie naar Mexico. Ik zat heerlijk lui in een all inclusive resort, no shame, en maakte de mooiste uitstapjes. Zo bezocht ik het werelderfgoed Chitzen Itza, zwom ik in een cenote en deed tripjes naar waterparken zoals Xel-Ha National Park en Xcaret Park. Allemaal aanraders!

Tijdens mijn wereldreis heb ik ook genoeg prachtige stranden bezocht. Hoogtepuntjes waren zeker weten de witte stranden van Mui Ne (Vietnam), Koh Tao (Thailand) en Fiji, of course.

Dromen van toekomstige reizen

Daarnaast heb ik natuurlijk nog genoeg dromen op mijn bucketlist staan die met zon, zee en palmbomen te maken hebben. Bovenaan staat het zwemmen met walvishaaien en schildpadden. OMG, ik hou van schildpadden. Die zijn te schattig en het is echt een droom om ze in het wild te zien.

Ook de meest prachtige stranden staan op mijn lijstje, ook al zijn sommige misschien onbereikbaar. Maar dromen kan nooit kwaad, toch? Breng mij dus maar naar Bora Bora, Hawaii, Turks- en Caicoseilanden of de Bahama’s. Yaassss, zwemmen met varkens in de Bahama’s. Don’t judge me, want als je de foto’s ziet, wil jij ook.

 

Iets dichterbij, zoals eilandhoppen in Griekenland of verblijven in een boho huisje op Ibiza, is natuurlijk ook superleuk. Het maakt mij niet uit, zolang ik maar die warme zon op mijn huid voel. Maar voor nu, keep on dreaming totdat ik mijn volgende vakantie heb geboekt. Waar droom jij van?

Love, Suus

Plaats een reactie